Multi-Gaming Community
It is currently 18 Dec 2018, 20:01

All times are UTC+01:00




Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
gb 
 Post subject: RS / RO - Clan Match's
PostPosted: 02 Aug 2013, 16:31 
Offline
Kinda hopeless, but improving (117)
User avatar
Since the servers are packed and people have just got this in the sale, would any one be interested in have a clan / spa community group game.

need as many people as we can get, if you would be interested reply to this thread and if i can arrange enough people i will send out messages to try and get a team together.

interested people so far are looking for a minimum of 12

uvpurple
coolpara
JuncoPartner

_________________
The Purple Rack of Saint Scouse


Top
   
se 
PostPosted: 02 Aug 2013, 18:47 
Offline
Hmm, maybe not Illiterate (18)
User avatar
IM up for it!! :D

_________________
The answer is... 42!


Top
   
be 
PostPosted: 02 Aug 2013, 19:08 
Offline
Community slut (13443)
User avatar
Check!


Top
   
nl 
PostPosted: 02 Aug 2013, 22:46 
Offline
Nerdish, tbh. (515)
User avatar
Double check! Count me in :5:

_________________
<@[SpA]DonDonDon> someones gotta love me, and that someone is me


Top
   
gb 
PostPosted: 03 Aug 2013, 18:34 
Offline
Has no REAL life! (3491)
User avatar
I suck balls at this game so take me only if you need to make up numbers, someone else can have my spot otherwise. Is this a SpA vs community or is it an actually pretty serious competitive game?

_________________
ュ~ちゃんgamer.jp Pinky: true genius
ュ~ちゃんgamer.jp Pinky: doesn't make sense
ュ~ちゃんgamer.jp Pinky: till you're senseless


Top
   
gb 
PostPosted: 03 Aug 2013, 19:39 
Offline
Kinda hopeless, but improving (117)
User avatar
depends on what people want,

they do run free entry tournaments which if you win you get real life money, from the thing i have seen they are incredibly hard core

link below for you to check out,

team sizes vary from 4 man battles to 8 a side.

? you thoughts

http://www.twiladder.com

_________________
The Purple Rack of Saint Scouse


Top
   
gb 
PostPosted: 03 Aug 2013, 20:00 
Offline
Kinda hopeless, but improving (117)
User avatar
Just noticed a tournament starting on the 11/8/13

need a minimum of 6 too a max 8

can you let me know if your interested?

[url]http://www.twiladder.com/tournaments.php?tourney[id]=7[/url]

_________________
The Purple Rack of Saint Scouse


Top
   
nl 
PostPosted: 03 Aug 2013, 20:34 
Offline
Community slut (13443)
User avatar
Oh uhm, i'm more interested in friendly somewhat large scale battles. This game is meant tot be played with a lot of people imo :mrgreen:


Top
   
us 
PostPosted: 03 Aug 2013, 23:43 
Offline
Has no REAL life! (1699)
User avatar
Image


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC+01:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited